تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 21:47
کد خبر : 100618

در دویست و سومین صحن شورای اسلامی شهر رشت ؛ علیپور ، عضو هیئت‌ رئیسه شورا: – قدرت و نفوذ نداشته باشید ، تو را زیر پای بی‌عدالتی له خواهند کرد / – علیپور نه شیفته قدرت است و نه به دنبال ثروت / – پیش از انتخابات گذشته پاکبان نارنجی‌ پوش این شهر بودم

در دویست و سومین صحن شورای اسلامی شهر رشت ؛ علیپور ، عضو هیئت‌ رئیسه شورا: – قدرت و نفوذ نداشته باشید ، تو را زیر پای بی‌عدالتی له خواهند کرد / – علیپور نه شیفته قدرت است و نه به دنبال ثروت / – پیش از انتخابات گذشته پاکبان نارنجی‌ پوش این شهر بودم

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت – در دویست و سومین جلسه شورای شهر رشت، عضو هیئت‌ رئیسه شورا با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به قرائت بخشی از متن نگارش شده توسط فرزند خود پرداخت. محمد حسن علیپور از قول فرزندش عنوان داشت: «محمد

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت – در دویست و سومین جلسه شورای شهر رشت، عضو هیئت‌ رئیسه شورا با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به قرائت بخشی از متن نگارش شده توسط فرزند خود پرداخت.
محمد حسن علیپور از قول فرزندش عنوان داشت: «محمد حسن علیپور کسی که از قشر کارگر حمایت کرده و خواهد کرد، کسی که حلال خدا را بر حرامش تشخیص میدهد، کسی که پشتیبانی مالی نداشته و ندارد، و در دنیایی که قدرت و نفوذ نداشته باشی تو را زیر پای بی‌عدالتی له خواهند کرد. علیپور نه شیفته قدرت است و نه به دنبال ثروت، او به دنبال عدالت است و منتظریم مسئولین دست از بی‌عدالتی بردارند، دل آدم از این‌ همه بی‌عدالتی به درد می‌آید. پدر عزیزم من به تو ایمان دارم و امیدوارم نهادهای نظارتی در حق شما ظلم نکنند.»
علیپور در ادامه جلسه با قرائت نطق پیش از دستور خود، اظهار داشت: با سلام و احترام به همشهریان رشتی و قومیت‌های مختلف که در شهر رشت زندگی می‌کنند، همچنین با سلام و احترام به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، سلام و احترام به همکاران شهرداری در بخش‌های مختلف از جمله پیمانکاری و کارگری که همسران و فرزندانشان تحمل سختی‌های فراوانی داشته‌اند اما دست نیاز به سمت کسی دراز نکرده‌اید.
وی افزود: از شما عزیزان ممنونم که به بنده رأی دادید تا در چهار سال گذشته به‌ عنوان نماینده شما پیگیر مطالبات به‌حق جامعه کارگری بوده و بتوانم صدایشان را از طریق قانون به مسئولین برسانم، در این راه تلاشهای بسیاری کرده‌ام، مردم به‌ خوبی می‌دانند که درب اتاق محمد حسن علیپور همواره برای مراجعات مردمی باز بوده که بیشترین آنها برای کمکهای مالی بوده است.
عضو شورای شهر رشت اضافه کرد: بنده علیرغم مراجعات بسیار در خصوص کمک‌های مالی شرایط مالی ویژه‌ای نداشتم و سعی می‌کردم تا همان مبلغ دریافتی را نیز به همان مراجعات تخصیص دهم. خدا می‌داند که وقتی حقوقهای کارگران به تأخیر می‌افتاد، بنده در رنج و عذاب بودم. من پیش از انتخابات گذشته پاکبان نارنجی‌پوش این شهر بودم، بنده سرباز شما و سرباز ولایت بوده‌ام، آیا طی چهار سال گذشته بی‌احترامی داشتم؟
وی در ادامه موارد مطروحه خود با اشاره به تلاشهایش برای کمک به جامعه کارگری شهرداری رشت، اذعان داشت: بنده موضوع حقوق و مزایای کارگران را پیگیری کردم اما برخی رسانه‌ها بجای پرداختن به آن، یک اشتباه لفظی را سوژه خود کردند. مسئولین بفرمایند که آیا این حق علیپور و کارگران است که در صلاحیت بنده تردید بشود؟
محمدحسن علیپور با اشاره به حضور خود از دوران خردسالی در پایگاه بسیج شهید باهنر کسبخ، گفت: آیا مسئولین از وضع زندگی بنده بازدید کرده‌اند؟ بنده چه تائید صلاحیت بشوم یا نه، آیندگان در مورد بنده قضاوت خواهند کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.